Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandsko
+ 31 416 751 393

Október 3 (Deň nemeckej jednoty) OTVORENÝ - Nedeľa Október 4 EXTRA OTVORENÝ (12: 00-16: 00)
Prejdite do inventára Predajte moje auto

Citroën 2CV

Citroën 2CV sa vyrába viac ako 42 rokov. Auto navrhol Flaminio Bertoni. Po smrti Andre Citroëna a prevzatí spoločnosti Michelinom sa nový vodca Citroënu rozhodol vyvinúť auto, ktoré by podporilo veľké množstvo poľnohospodárov žijúcich na francúzskom vidieku. Jacques Duclos uskutočnil prieskum s cieľom odhaliť požiadavky francúzskej civilizácie. Výsledok tohto prieskumu bol celkom jasný. Francúzska civilizácia si nemohla dovoliť auto. Preto sa Citroën rozhodol vytvoriť lacný automobil, ktorý dokázal udržať úroveň obyvateľov. Vedúci projektu Pierre-Jules Boulanger označil Citroën 2CV za dáždnik na kolesách. Po zohľadnení prieskumu bolo vozidlo povinné splniť dve normy. Po prvé, auto muselo byť schopné prepravovať viac ľudí a zároveň prepravovať 50 kilogramov poľnohospodárskeho tovaru. Po druhé, vozidlo muselo byť dostatočne pohodlné, aby vodičovi umožnilo prepraviť kôš vajec cez drsné pole bez rozbitia.

Klasické autá Citroën na predaj

Prvý prototyp Citroënu 2CV mal iba jeden svetlomet, aby ušetril peniaze. Auto sa však mýlilo s motocyklom, ktorý nútil Citroën zmeniť prototyp. V roku 1939 chcel Citroën v októbri predstaviť prototyp v salóne l'Automobile. Avšak kvôli WO II bol Salon zrušený a Citroën nebol schopný predstaviť prototyp. Nakoniec dostala Citroën príležitosť predstaviť auto v roku 1948 v parížskom salóne. V roku 1949 mala prvá 2CV najvyššiu rýchlosť 65 km / h (40 mph). Auto malo iba jedno zadné svetlo a rýchlosť stierania bola závislá od rýchlosti vozidla. Aj keď tlačiareň 2CV zažila veľa kritiky, auto malo veľký vplyv na obyvateľov Francúzska s nízkym príjmom. V roku 6000 sa výroba v žiadnom momente nezvýšila na viac ako 1950 kusov.

Kúpili ste Citroën 2CV?

V roku 1948 bolo vozidlo vybavené vzduchom chladeným motorom s objemom 375 cm1955, ktorý navrhli Walter Becchia a Lucien Gerard. V priebehu rokov sa na motore nevykonalo veľa zmien. Jedinou zmenou, ktorá sa vykonala, bola kapacita motora. V roku 425 mal automobil motor s objemom 1968 ccm. O trinásť rokov neskôr, v roku 602, dostal automobil 3 ccm motor. To viedlo k zmene daňovej klasifikácie vozidla, čo viedlo k tomu, že sa auto stalo XNUMXCV. Názov auta zostal rovnaký. Výnimočnou vlastnosťou automobilu bola prevodovka, pretože prevodovka prišla vodorovne z palubnej dosky a jej rukoväť bola zakrivená smerom nahor.

Citroën 2CV

Klasika E & R, váš špecialista na Citroën Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventár

Aké sú výhody nákupu automobilu Citroën 2CV v ER Classics?
- Veľký sortiment klasických áut na predaj
- Všetky autá sú starostlivo kontrolované mechanikmi v našej vlastnej dielni
- MOT, zváranie a vnútorné vybavenie pre vaše vozidlo Citroën 2CV
- Našim špecializovaným mechanikom staršieho času sa môžete postarať o všetky konania
- Zaoberáme sa opravami, údržbou a prispôsobenými potrebami
- Kompletná obnova vášho vozidla Citroën 2CV
- Môžeme dodať vaše klasické auto do ktorejkoľvek európskej krajiny