Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandsko
+ 31 416 751 393

Vykupujeme a predávame klasické autá na celom svete
Prejdite do inventára Predajte moje auto

Ferrari Testarossa

Ferrari Testarossa je športový automobil strednej triedy 12. Produkcia začala v 1984, ako nástupca Ferrari Berlinetta Boxer. Pôvodne vyrobené z 1984 do 1991, s dvoma modelmi revízie po ukončení výroby Testarossa a predstavení Ferrari 512 TR a Ferrari F512 M, vyrobené od spoločnosti 1992 až po 1996. Takmer 10.000 jednotky (Testarossas, 512 TRs a F512 Ms) boli vyrobené, čo z neho robí jeden z najviac vyrábaných modelov Ferrari v histórii, napriek vysokej cene a exotickému dizajnu. Ferrari F512 M predáva v 1995 za USD 220,000. Testarossa je 2-dverové kupé, ktoré malo premiéru na autosalóne v Paríži v 1984. Všetky verzie Testarossa mali manuálnu prevodovku 5 namontovanú na zadnej strane. Zadný stredový motor, usporiadanie pohonu zadných kolies, udržuje ťažisko uprostred vozidla. Pôvodný testarossa bol prepracovaný v 1992 a vydaný ako Ferrari 512 TR. F512 M bol predstavený na parížskom autosalóne v 1994. F512 M bol posledným stredným motorom Ferrari 12-valec, okrem Ferrari F50, Ferrari Enzo a LaFerrari, ktorý bol vybavený posledným motorom Ferraris. Ferrari Testarossa bol nahradený v 1996 predným motorom 550 Maranello coupé. Testarossa by sa nemala zamieňať s Ferrari TR "Testa Rossa" neskorých 1950ov a prvých 1960ov, ktoré boli GT športovými automobilmi.

Ferrari Classic Cars Na predaj

Názov Testarossa (čo znamená "červená hlava" v taliančine) pochádza z červeno natretých vačkových krytov na plochom motore 12. Testarossa môže vysledovať svoje korene späť na chyby 512i BB v 1981. Problémy, ktoré museli byť stanovené, zahŕňali kabínu, ktorá bola stále horšia a nedostatok batožinového priestoru. Na vyriešenie týchto problémov musel byť Testarossa väčší ako jeho predchodca, Berlinetta Boxer. Telo Pininfariny bolo odchodom z prekliatyho boxera. Bočné zábrany, ktoré sa niekedy rozprestierali od dverí až po zadné blatníky, boli potrebné pre pravidlá v niekoľkých krajinách, ktoré vychádzali z veľkých otvorov na vozidlách. Testarossa mal dvojité radiátory vzadu s motorom namiesto jedného radiátora hore. Vzpery poskytovali chladný vzduch na zadné bočné radiátory, čím udržali motor v prehriatí. Jedným z posledných unikátnych doplnkov nového dizajnu bolo jediné vysoko namontované spätné zrkadlo na strane vodiča av 1987e spojené spätným zrkadlom na strane spolujazdca. Rovnako ako jeho predchodca, aj Testarossa používal dvojité predné a zadné závesné systémy. Keď bol testarossa predstavený v 1985, mal magnéziové kotúče s jednoduchým závitom pomocou systému Michelin TRX. V 1986e kolesá zachovali rovnaký dizajn, ale boli zmenené na štandardný priemer 410mm, so šírkou 200mm vpredu a 250mm vzadu. Pozastavenie modelu 1988.5 bolo prepracované a kolesá boli opäť vymenené z jednoduchého nastavenia skrutky na štandardný vzor 5 Ferrari. Ferrari Testarossa Spider je jediným oficiálnym konvertibilným variantom Testarossa. Auto bolo vyrobené pre Gianniho Agnelliho, v tom čase šéfku Fiatu, ako darček. Testarossa Spider mal strieborný exteriér, biely kožený interiér magnólie s tmavomodrým prúžkom nad matnými čiernymi parapetmi a biely vrch, ktorý sa dal ručne uložiť. Vozidlo bolo dodané do Agnelli v 1986. Mnohí zákazníci požiadali svojho vlastného testarossa Spider, ale Ferrari každý z nich odmietol. Oficiálny Spider nebol mechanicky odlišný od bežného testarossasu dostupného na európskom trhu.

Nákup Ferrari Testarossa?

Cena Ferrari Testarossa v 1989 bola USD 181,000. Testarossa síce úspešný na ceste, ale na pretekárskych dráhach sa neobjavil. Ako Ferrari je rozsah-topper počas 1980s, auto robil početné vystúpenia v populárnej kultúre, najmä v arkádovej hre OutRun, av sezóne 3rd Miami Vice.

Ferrari Testarossa

E & R Classics, váš špecialista na Ferrari Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventár

Aké sú výhody nákupu auta Ferrari Testarossa v spoločnosti ER Classics?
- Veľký sortiment klasických áut na predaj
- Všetky autá sú starostlivo kontrolované mechanikmi v našej vlastnej dielni
- STK, zváranie a interiérové ​​konanie pre vaše auto Ferrari Testarossa
- Našim špecializovaným mechanikom staršieho času sa môžete postarať o všetky konania
- Zaoberáme sa opravami, údržbou a prispôsobenými potrebami
- Kompletná rekonštrukcia vozidla Ferrari Testarossa
- Môžeme dodať vaše klasické auto do ktorejkoľvek európskej krajiny