NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandsko
+ 31 416 751 393

Kúpte si svoje klasické auto bezpečne online Kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky | Z dôvodu predpisov covid-19 je náš showroom zatvorený
Prejdite do inventára Predajte moje auto

Jaguar E-Type Cabriolet

Jaguar E-Type bol pôvodne navrhnutý a verejnosti predstavený ako Grand Tourer s pohonom zadných kolies v podobe dvojmiestneho kupé a ako dvojmiestny kabriolet. O 2 roky neskôr bola vydaná 2-miestna verzia kupé „2 + 2“ s predĺženým rázvorom. Neskoršie modelové aktualizácie modelu Jaguar E-Type dostali oficiálny názov „Séria 4“ a „Séria 2“ a časom sa na staršie automobily začalo hovoriť ako „séria 3“ a „séria 1“. Marca 1.5 bola predstavená séria 1961, pôvodne iba na export. Uvedenie na domáci trh bolo uvedené o 1 mesiace neskôr v júli 4. Automobily v tejto dobe používali trojitý motor SU s karburátorom 1961 litra, 3.8-valcový motor Jaguar XK6 z modelu XK6S. Skôr vyrobené vozidlá využívali vonkajšie zámky kapoty, ktoré si vyžadovali otvorenie nástroja, a mali plochý dizajn podlahy. Tieto autá sú vzácne a hodnotnejšie. Potom boli podlahy vyklenuté, aby poskytli viac priestoru pre nohy, a dvojité západky kapoty sa presunuli do vnútra vozidla. Októbra 150 sa motor s objemom 1964 litra zvýšil na 3.8 litra.

Jaguar Classic Cars na predaj

Vlastnosti vozidiel série 2 sú otvorené svetlomety bez sklených krytov, zadný nárazník s obalom, prestavené a väčšie predné a zadné svetlá pod nárazníkmi, lepšie chladenie pomocou zväčšenej "ústie" a dvojitých elektrických ventilátorov a zvýšených bŕzd , Motor je ľahko identifikovateľný vizuálne zmenou z hladko leštených krytov vačiek na priemyselnejší "rebrovaný" vzhľad. V Spojených štátoch bola odladená s dvojitými Strombergmi a väčšími odstupmi ventilov, ale v Spojenom kráľovstve si udržali trojité SU a oveľa tesnejšie ventilové odstupy. Interiér a palubná doska boli tiež prepracované; ktoré spĺňali predpisy USA o ochrane zdravia a bezpečnosti, boli nahradené prepínacími spínačmi. Taktiež boli namontované nové sedadlá. K dispozícii boli aj možnosti klimatizácie a posilňovača riadenia.

Nákup Jaguar E-Type Cabriolet?

Bol predstavený nový 5.3-valcový motor Jaguar V12 s objemom 12 l, so štandardným posilňovačom riadenia a posilnenými brzdami. Karoséria FHC s krátkym rázvorom bola prerušená a V12 bola k dispozícii iba ako kabriolet a kupé 2 + 2. Kabriolet používal pôdorys 2 + 2 s dlhším rázvorom. Rad 3 je ľahko rozpoznateľný podľa veľkej prednej masky s priečnymi lamelami a rozšírených podbehov kolies a vzadu na odznaku, ktorý ju označuje za V12. Automobily pre americký trh boli vybavené veľkými vyčnievajúcimi gumovými nárazníkmi, ktoré vyhovovali predpisom o náraze 8 km / h, avšak vozidlá európskych modelov boli podstatne menšie. Modely USA majú tiež bočné indikátory na predných blatníkoch. Bolo tiež vyrobených veľmi obmedzené množstvo 6-valcov radu 3 E-Type.

Jaguar E-Type Cabriolet

E & R Classics, váš špecialista na klasické automobily Jaguar!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventár

Aké sú výhody nákupu vozidla Jaguar E-Type Cabriolet v ER Classics?
- Veľký sortiment klasických áut na predaj
- Všetky autá sú starostlivo kontrolované mechanikmi v našej vlastnej dielni
- MOT, zváračské a interiérové ​​konanie pre váš automobil Jaguar E-Type Cabriolet
- Našim špecializovaným mechanikom staršieho času sa môžete postarať o všetky konania
- Zaoberáme sa opravami, údržbou a prispôsobenými potrebami
- Kompletné reštaurovanie vášho vozidla Jaguar E-Type Cabriolet
- Môžeme dodať vaše klasické auto do ktorejkoľvek európskej krajiny