NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK JP AE

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandsko
+ 31 416 751 393

Júl 21 (Belgický národný deň) SHOWROOM ZATVORENÉ - júl a august OPEN ako obvykle

Jaguar XK140

Jaguar XK140 je športové vozidlo vyrábané spoločnosťou Jaguar medzi 1954-1957. Bol to nástupca spoločnosti XK120. Vylepšenia zahŕňali viac interiérového priestoru, zdokonalené brzdy, zvýšené odpruženie a teleskopické tlmiče nárazov. XK140 bol predstavený v neskorom 1954 a predávaný ako model 1955. Vonkajšie zmeny zahŕňali výraznejší predný a zadný nárazník s presahmi a blikajúce signály smerom nad predný nárazník. Mriežka zostala rovnaká veľkosť, ale stala sa jednokusovou odlievanou jednotkou s menšou a širšou vertikálnou tyčou. Odznak Jaguar bol zabudovaný do mriežky. Na stred kapoty a veko batožinového priestoru prebehla chrómová lišta. Znak na veku batožiny obsahoval slová "Winner Le Mans 1951-3". Interiér bol pre väčších vodičov pohodlnejší tým, že poháňal motor, bránu firewall a pomlčka smerom dopredu a rozšírila miestnosť na nohy o 3 palcov. Dve 6-voltové batérie, jedno v každom prednom krídle, boli namontované na FHC, ale Drop Heads a Open Two Seater mali jednu batériu 12-volt, inštalovanú v prednom krídle na strane spolujazdca. Model XK140 bol poháňaný motorom Jaguar XK s úpravami SE od modelu XK120, ktorý zvýšil predpísaný výkon 10 bhp na 190 bhp gross pri otáčkach 5500. Hlavica valcov typu C, prenesená z katalógu XK120 a výroba 210 bhp gross pri otáčkach 5750, bola voliteľná. V 1956 sa XK140 stal prvým športovým vozidlom Jaguar, ktoré bolo ponúknuté s automatickou prevodovkou. Rovnako ako u XK120, drôtové kolesá a dvojité výfuky boli voliteľné. Väčšina XK140 importovaných do Spojených štátov mala drôtené kolesá. Vozidlá so štandardnými diskovými kolesami mali blatníky nad otvormi zadného kolesa.

Jaguar Classic Cars na predaj

Roadster (Open Two Seater in America) mal ľahké plátno, ktoré sa vyhol očakávaniu za sedadlami. Interiér bol ozdobený kožou, vrátane pomlčky. Rovnako ako XK120 Roadster, verzia XK140 mala odstrániteľné plátno a plastové bočné závesy na dverách z ľahkých zliatin typu barchetta. V porovnaní s modelom XK120 boli vrchné časti dverí a stropný panel znížené o 2 palcov, aby sa umožnilo modernejšie umiestnenie volantu. Uhol prednej plochy dverí bol zmenený z 45 na 90. Drophead Coupé mal väčšie plátno s hornou časťou, ktorá sa znížila na telo za sedadlami, pevným čelným sklom integrovaným s karosériou, bočnými oknami a malým zadným sedadlom. Mal tiež palubnú dosku a dverové výplne dyhované vlašskými orechmi. Pevná hlavica Coupé zdieľa interiér a zadné sedadlá spoločnosti DHC. Prototyp Pevné hlavice Coupe si zachoval strešný profil XK120 s pevnou hlavou s prednými krídlami a dverami rovnakými ako Drophead. Po výrobe bola strecha predĺžená a obrazovka bola umiestnená ďalej dopredu, kratšie predné krídla a dlhšie dvere, čo viedlo k väčšiemu priestoru interiéru a priestoru pre nohy.

Nákup Jaguar XK140?

Realistické je, že akcie XK-140 SE dosiahnu maximálnu rýchlosť 120 až 125 mph. Test XK-140 MC Road & Track v júni 1955 zaznamenal najlepší 2 priemer 120.3 mph. Najlepšia trasa 1 bola 121.1 mph. Športové vozy Ilustrovaný test toho istého modelu v auguste 1957 mal najrýchlejšie 2 priemer 121 mph. Ich najlepší beh na trati 1 bol 124 mph. Doby zrýchlenia od 0 po 60mph boli 8.4 sekundy, 9.1 sekundy a 9.1 sekundy. Iba skúška R & T skúšala 0 na 100 mph, ktoré trvalo 26.5 sekúnd.

Jaguar XK140

E & R Classics, váš špecialista Jaguar Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventár

Aké sú výhody nákupu vozidla Jaguar XK140 v ER Classics?
- Veľký sortiment klasických áut na predaj
- Všetky autá sú starostlivo kontrolované mechanikmi v našej vlastnej dielni
- MOT, zváranie a interiérové ​​konanie pre vaše vozidlo Jaguar XK140
- Našim špecializovaným mechanikom staršieho času sa môžete postarať o všetky konania
- Zaoberáme sa opravami, údržbou a prispôsobenými potrebami
- Dokončite reštaurovanie vozidla Jaguar XK140
- Môžeme dodať vaše klasické auto do ktorejkoľvek európskej krajiny

Prejdite na skladu