Translated by Google Translate

NL EN US DE FR PL CZ ES PT SE HU RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandsko
+ 31 416 751 393

Júl a august OTVORENÉ ako obvykle - nedeľa september 1 EXTRA OTVORENÉ (12: 00-16: 00)
Prejdite do inventára Predajte moje auto

MG TD

Model MG TD (1950) kombinoval pohonnú jednotku TC, modifikovanú zadnú nápravu s hypoidným ozubením, podvozok typu MG Y, známe telo typu T a nezávislé zavesenie pomocou špirálových pružín zo sedadla typu MG Y: cesta 1950 - najnovšia správa popisujúca ako "najpozoruhodnejšiu" výslednú "transformáciu ... v pohodlí jazdy". Taktiež vyzdvihnutý z úspešného firemného 1 & frac14; -litrového salónu pre TD bolo riadenie (stále vysoko orientované) ozubenia a pastorka. TD navyše obsahovala menšie 15-palcové diskové kolesá, možnosť ľavého chodu a štandardné nárazníky a prekážky. Vozidlo bolo tiež 5 palce (130 mm) širšie s stopou 50 palcov.

MG Classic Cars na predaj

Pre vodiča bola "ochrana proti všetkým počasím" podľa štandardov času dobrá. Pri jazde v noci bolo osvetlenie nástroja "efektívne, ale neoslňujúce, bledozeleným efektom osvetlenia". Napriek tomu sa nenachádzalo žiadne meradlo paliva, ale britské galóny 11 s kapacitou nádrže udávali rozmedzie medzi čerpacími stanicami približne 300 míľ a zeleným svetlom na faciach došlo k "varovaniu", keď hladina paliva klesla približne na 2 a frac12; Britský galón.

V modeli 1950 bol predstavený model TD MkII, ktorý bol vyrobený popri štandardnom aute s vyšším ladeným motorom s použitím kompresného pomeru 8.0: 1, ktorý udával 57 bhp pri otáčkach 5500. Motor s vyšším kompresným pomerom bol ponúknutý s ohľadom na vývozné trhy a nebol by vhodný pre Spojené kráľovstvo, kde vďaka pokračujúcej prevádzke obmedzenia váhových palív boli kupujúci stále obmedzené na oktán 72 "Pool petrol". Modely TD MkII tiež obsahovali dvojité palivové čerpadlá, revidované tlmiče a vyšší pomer zadnej nápravy
Takmer 30,000 TD boli vyrobené, vrátane modelov 1700 Mk II, keď série skončila v 1953 so všetkými vyexportovanými 1656, 23,488 z nich len do USA. Hlavná sťažnosť, ktorú americkí majitelia s MG T predávali v Spojených štátoch, bol britský voltový systém 12, ktorý sa ťažko obsluhoval, keď sa zhoršili svetlá a iné elektrické zariadenia. Tiež mali menšie sťažnosti na nedostatok vody a palivomera. Ale vo všeobecnosti v prieskumoch majitelia amerikanizovanej MG T mali viac pozitívnych poznámok ako negatívnych. Čas 0-60mph bol 22.7 sekúnd podľa populárnej mechaniky.

Nákup MG TD?

Príklad testovaný časopisom The Motor v časopise 1952 mal maximálnu rýchlosť 77 mph a mohol by zrychlovať z 0-60 mph (97 km / h) v sekundách 18.2. Zaznamenala sa spotreba paliva 26.7 míle na cisársky galón.

V spoločnosti 1998 získala spoločnosť TD Cars Sdn Bhd v Malajzii práva, intelektuálne vlastnosti a ochranné známky spojené s výrobou MG TD na reprodukciu série TD ako TD2000.

MG TD

E & R Classics, váš špecialista na MG Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventár


Aké sú výhody nákupu vozidla MG TD v ER Classics?
- Veľký sortiment klasických áut na predaj
- Všetky autá sú starostlivo kontrolované mechanikmi v našej vlastnej dielni
- MOT, zváranie a interiérové ​​konanie pre vaše vozidlo MG TD
- Našim špecializovaným mechanikom staršieho času sa môžete postarať o všetky konania
- Zaoberáme sa opravami, údržbou a prispôsobenými potrebami
- Úplné obnovenie vášho vozidla MG TD
- Môžeme dodať vaše klasické auto do ktorejkoľvek európskej krajiny