NL EN US DE FR PL CZ ES SE HU RO SK JP AE

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandsko
+ 31 416 751 393

Júl 21 (Belgický národný deň) SHOWROOM ZATVORENÉ - júl a august OPEN ako obvykle

Porsche 911 (1984 - 1989)

So zabezpečenou budúcnosťou série Porsche 911, 1983 videl spustenie výmeny za úspešnú sériu SC. Bol to modelový rok 1984 911 3.2 Carrera, ktorý po prvýkrát od 1975 oživil meno Carrera. 911 3.2 Carrera bol poslednou iteráciou v pôvodnej sérii 911, so všetkými nasledujúcimi modelmi s novým dizajnom karosérie s novými brzdovými, elektronickými a závesnými technológiami. Použil sa motor s vyšším zdvihom s horizontálne protiľahlým plochým šesťvalcom 3.2-litrom. Nový objem 3164cc bol dosiahnutý s použitím otvoru 95mm (z predchádzajúceho modelu SC) v kombinácii s 1978 mm zdvihom 3.3 Turbo 74.4. Navyše, vyššie klenuté piesty zvýšili kompresný pomer z 9.8 na 10.3: 1. Prevod 915 bol prenesený z radu SC pre prvé modely modelu 3. Boli namontované nové sacie potrubie a výfukové systémy. V modeli 1987 získal Carrera novú prevodovku 5 z firmy Getrag, číslo modelu G50 s osvedčenými synchronizátormi Borg-Warner. Táto mierne ťažšia verzia mala tiež hydraulicky ovládanú spojku.

Porsche Classic Cars na predaj

S novým výkonom motora bol zvýšený na 207bhp na 5900rpm pre autá dodané do USA a na 231bhp na 5900rpm pre väčšinu ostatných trhov. Táto verzia 911u sa zrýchlila z 0 na 97 km / h za 5.4 sekúnd a dosiahla najvyššiu rýchlosť 240 km / h. Kotúčové brzdy boli zväčšené a na motore boli upevnené vylepšené napínače reťaze. Aby sa zlepšilo chladenie oleja, rebrovaný chladič nahradil serpentínové čiary v prednom blatníku. Toto bolo ďalej vylepšené v 1987 s pridaním termostaticky ovládaného ventilátora. Zdokonalenie riadenia a spoľahlivosť motora sa zlepšili modernizáciou komponentov palivového a zapaľovacieho riadenia na L-Jetronic s digitálnym elektronickým systémom elektroniky Bosch Motronics 2. Zlepšenie palivovej účinnosti bolo spôsobené tým, že DME zabezpečil prerušenie benzínu pri prebehu. Zmeny v palivovej mape a programovaní čipov od októbra 1986, ďalej zlepšili výkon na 217 bhp pri 5900rpm pre autá dodané v USA, ako aj pre iné trhy, ktoré požadujú nízke emisie, ako napríklad Nemecko. Vlastné mapované čipy zostávajú populárnou aktualizáciou.

Nákup Porsche 911? (1984-1989)

Počas rokov Carrera boli k dispozícii tri základné modely; kupé, targa a kabriolet. Takmer nerozoznateľné od SC, vonkajšie stopy sú predné hmlové svetlá, ktoré boli integrované do predného boku v Carrera. Veľmi skromné ​​kozmetické zmeny boli vykonané po celú dobu životnosti Carrera, s prepracovanou pomlčkou s väčšími vetracími otvormi objavujúcimi sa v 1986. 1987 Carrera Club Sport (340 jednotky vyrobené) je zberateľský 911, ktorý mal modrotlačový motor s vyšším limitom otáčok, a mal elektrické okná, elektrické sedadlá a rádio odstránené uložiť tvrdil 50kg hmotnosti. 911 Speedster, verzia Cabriolet s nízkou strechou, ktorá evokovala model Porsche 356 Speedster z modelu 1950s, bola vyrobená v obmedzenom počte medzi januárom 1989 a júlom 1989 ako úzkym karosárskym vozidlom a turbo-lookom. 930 brzdy, kolesá, odpruženie a predná valencia. 171 Bol to kabriolet pre sedadlá 2, ktorý mal nízke predné sklo. V neskorých 1989, 911 podstúpil zásadný vývoj, so zavedením typu Porsche 964.

Porsche 911 (1984 - 1989)

E & R Classics, Váš špecialista na Porsche Classic Car!

Kliknutím sem zobrazíte náš inventár


Aké sú výhody nákupu vozidla Porsche 911 (1984 - 1989) v ER Classics?
- Veľký sortiment klasických áut na predaj
- Všetky autá sú starostlivo kontrolované mechanikmi v našej vlastnej dielni
- MOT, zváranie a interiérové ​​konanie pre vaše vozidlo Porsche 911 (1984 - 1989)
- Našim špecializovaným mechanikom staršieho času sa môžete postarať o všetky konania
- Zaoberáme sa opravami, údržbou a prispôsobenými potrebami
- Dokončite reštaurovanie vášho vozidla Porsche 911 (1984 - 1989)
- Môžeme dodať vaše klasické auto do ktorejkoľvek európskej krajiny

Prejdite na skladu