Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Kabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Kabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Kabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1966 Mercedes Benz 230SL
Aj keď nasledoval tvrdý čin, bol Mercedes Benz 1966SL z roku 230 veľkým krokom vpred pre Mercedes od jeho predchodcu 190 SL. Vďaka svojmu hranatému vzhľadu, poháňanému motorom s objemom 2306 cm150 a výkonom 6 k, s mechanickým vstrekovaním paliva, vzal Mercedes Benz 230SL svet útokom. Modely 1966 230 SL a ďalšie modely, ktoré dostali prezývku „Pagoda“ vďaka atypickej línii strechy pevnej strechy, ktorá bola nižšia v strede a vyššie na okrajoch, poskytli silný a luxusný výkon bez toho, aby to ohrozilo štýl a špičkové remeselné spracovanie. Mercedes sa stal známym pre. Vďaka tomuto hviezdnemu výkonu je z roku 1966 roadster Mercedes Benz veľmi použiteľným autom aj na dnešné pomery. Esteticky došlo v roku 1965 k niekoľkým zmenám, ktoré sa dotkli aj SL 1966 z roku 55, vrátane výmeny výfukového potrubia z oceľového plechu na liatinové výfukové potrubie, tvar prstenca klaksónu sa zmenil z okrúhleho na sploštený vrch a radiaca páka bola predklonená o XNUMX mm.
Hľadáte kúpiť klasický Mercedes?
Mercedes Benz 230SL nebol vo svojej dobe lacné auto. V USA sa za katalógovú cenu 7500 USD mohol ľahko kúpiť a Jaguar E-Type, ktorý bol svojho času hlavným konkurentom. Mercedes 230SL však bol na trhu stále úspechom, pričom pred príchodom nástupcu Mercedes Benz 19831SL v decembri 250 sa vyrobilo približne 1966 1966 kusov. Ak uvažujete o kúpe modelu 230 XNUMX SL, ER Classics sa teší aby sa s vami podelili o svoje znalosti a znalosti. Vzhľadom na veľké množstvo výroby tohto auta je vo všeobecnosti k dispozícii dobrý výber od projektov obnovy až po príklady kvality predvádzacej miestnosti.