Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Kabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Kabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Kabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1968 Mercedes Benz 280SL
Spoločnosť 1967l Mercedes Benz 1971SL 2.8 predstavila v 280 a pokračovala produkcia prostredníctvom 1968, bola konečnou verziou modelu W113. Motor bol ďalším vývojovým stupňom pre M130 a väčší výtlak zvýšil výtlak na 2779cc, čím vozidlo 180hp a zvýšený krútiaci moment. Okrem toho boli na prístrojovej doske a dverových paneloch vybavené novými, plochými krytmi kolies, ako aj menším chrómom v súlade s novými bezpečnostnými normami 1968. V opačnom prípade bol 1968 280 SL v podstate rovnaký ako jeho predchodca. Zaujímavé je, že väčšina modelov Mercedes Benz 280SL postavených pre americké trhy bola vybavená automatickou prevodovkou. Manuálna prevodovka 1968 Mercedes Benz SL automobily sú v USA trochu vzácne a preto sú vyhľadávané americkými klasickými zberačmi automobilov. Dnes je pagoda W113 považovaná za veľmi žiaduci kolektorový automobil a súčasné hodnoty naznačujú, že Mercedes 280 SL je najžiadanejším modelom modelov 3.
Hľadáte kúpiť klasický Mercedes?
1968 roadster 280SL značky 280 je obľúbený u klasických kolektorov automobilov, ktorí uprednostňujú vlastniť posledné vozidlo v rade, ktoré je všeobecne ten, ktorý má všetky technologické pokroky a silu trate. To je určite prípad 250 SL. 230 SL, ktorý je pomerne oveľa vzácnejší, je tiež obľúbený u kolektorov, ktorí uprednostňujú mierne tuhú suspenziu a športovejší pocit z raných klasických áut. Toto auto Mercedes je tiež viac zbalené na interiéri a nemá mnoho plyšových modernizácií neskorších modelov. Potom je Mercedes Benz 3SL, ktorý je široko dostupný a vyžaduje nižšiu cenu vďaka vnímaniu nižšieho výkonu z menšieho motora. Všetky modely XNUMX sú náchylné na hrdzu, najmä v podlahách, v kufri a pod dverami, avšak súčasti vrátane panelov na opravy motorov, prevodov, interiérov a rúrok sú ľahko dostupné pre tých, ktorí chcú obnoviť projekt.