Bouwjaren
- 1955 Mercedes Benz 190SL
- 1956 Mercedes Benz 190SL
- 1957 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 190SL
- 1958 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1959 Mercedes Benz 190SL
- 1959 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 190SL
- 1960 Mercedes Benz 220SE Ponton
- 1960 Mercedes Benz 220SE Cabriolet
- 1961 Mercedes Benz 190SL
- 1961 Mercedes Benz 220SE
- 1962 Mercedes Benz 190SL
- 1962 Mercedes Benz 220SE W111
- 1962 Mercedes Benz 220SEb Kabriolet
- 1963 Mercedes Benz 190SL
- 1963 Mercedes Benz 230SL
- 1963 Mercedes Benz 220SE 111
- 1963 Mercedes Benz 220SEb Kabriolet
- 1964 Mercedes Benz 230SL
- 1964 Mercedes Benz 220SE 111
- 1964 Mercedes Benz 220SEb Kabriolet
- 1965 Mercedes Benz 230SL
- 1966 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 230SL
- 1967 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 250SL
- 1968 Mercedes Benz 280SL
- 1969 Mercedes Benz 280SL
- 1970 Mercedes Benz 280SL
- 1971 Mercedes Benz 280SL
1970 Mercedes Benz 280SL
Keď inžinieri značky Mercedes Benz vyvinuli nástupcu populárneho modelu 300SL Gullwing, narodil sa Mercedes Benz 280SL. Nový dizajn SL, ktorý sa nazýva W113 interne, bol moderný, pohodlný a priestranný pre svoj čas. 1970 Mercedes Benz 280SL bude vidieť jednotky 7935 počas celého výrobného roka. Model 280SL, ktorý je k dispozícii v dvojdverových Roadster a dvojdverových variantoch kupé, bol väčší, širší a ťažší ako jeho predchodca a bol ideálnym autom pre tých, ktorí hľadajú komfort jazdy, cestnú manipuláciu a konštrukciu. Kupujúci mal tiež možnosť rôznych motorov, vrátane V8 s buď 3.5 alebo 4.5l valec, alebo 6-valcový motor s kapacitou 2.8l. Väčšina modelov bola vybavená automatickou prevodovkou s motorom, ktorý predstavoval vstrekovanie paliva. Mercedes Benz 280SL 1970 mohol dosiahnuť maximálnu rýchlosť 121mph.
Hľadáte kúpiť klasický Mercedes?
1970 Mercedes Benz 280SL, ako aj model 1969, videli niekoľko zmien a aktualizácií od prvého vydania v 1968. Zmeny zahŕňali ŠPZ pohybujúcu sa od firewallu k prednej zárubni dverí, materiál z izolačnej vložky firewall bol aktualizovaný z hrubého na hladký a predné rukoväte z tvrdej dosky boli vyrobené oddelene. Elastic sa tiež stal novým materiálom na dverných vreckách a podlahové krytiny sa zmenili z gumových rohoží na syntetický koberec.