Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar Roadster XK120
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar Roadster XK120
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar Roadster XK120
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1951 Jaguar Roadster XK120
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1952 Jaguar Roadster XK120
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1953 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1954 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1954 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1954 Jaguar Roadster XK140
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1955 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1955 Jaguar Roadster XK140
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1956 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1956 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1957 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1958 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar Roadster XK150
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1959 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1959 Jaguar Roadster XK150
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1960 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1960 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar Typ E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1961 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1961 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar Typ E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar Typ E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar Typ E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar Typ E
- 1965 Jaguar XKE
1948 Jaguar XK120
1948 Jaguar XK120 bol predstavený na októbrovom londýnskom autosalóne. Tento luxusný športový automobil mal všetko; neuveriteľne silný podvozok, motor, na ktorý by bol hrdý každý pretekár Grand Prix, a niektoré z najatraktívnejších štýlov. Nebol to len prvý motor, ktorý vydal Jaguar; bol to prvý sériovo vyrábaný motor na svete s dvoma vačkovými hriadeľmi a polguľovými spaľovacími komorami. Takýto motor bol predtým videný iba v extrémne drahých závodných automobiloch. V roku 120 bol schopný dosiahnuť 1948 míľ za hodinu Jaguar bolo najrýchlejšie auto svojej doby. So zámerom vyrobiť len niekoľko stoviek automobilov bol prvým výrobným cyklom Jaguar XK 120 ponúkal modely s hliníkovým telom, ale drvivá požiadavka presvedčila Williama Lyonsa, aby dal roadster do ďalšej výroby a tiež prepol karosérie na lisovanú oceľ.
Uvažuje sa o kúpe klasiky Jaguar?
Ak zvažujete kúpu a Jaguar XK120 1948, prvých 242 ručne vyrobených automobilov s hliníkovými karosériami, sú pre svoju vzácnosť veľmi vyhľadávané. Vo všeobecnosti platí, že Jaguar XK120 bol k dispozícii v dvoch verziách kabrioletu: Roadster, ktorý bol v Amerike označený ako OTS pre otvorený dvojmiestny automobil, a Drophead Coupe od roku 2. Od roku 1953 bolo k dispozícii aj kupé s pevnou hlavou.