Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar Roadster XK120
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar Roadster XK120
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar Roadster XK120
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1951 Jaguar Roadster XK120
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1952 Jaguar Roadster XK120
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1953 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1954 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1954 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1954 Jaguar Roadster XK140
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1955 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1955 Jaguar Roadster XK140
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1956 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1956 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1957 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1958 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar Roadster XK150
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1959 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1959 Jaguar Roadster XK150
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1960 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1960 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar Typ E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1961 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1961 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar Typ E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar Typ E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar Typ E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar Typ E
- 1965 Jaguar XKE
1958 Jaguar Roadster XK150
Aj keď má niektoré veci spoločné s modelmi XK120 a XK140, 1958 Jaguar XK150 Roadster bol poriadne zmodernizovaný. Niektoré zo zmien zahŕňali 1 kusové čelné sklo a línia krídel už neklesla tak, ako sa pohybovala cez dvere. Predná kapota bola rozšírená a na Roadsteri aj dlhšia. Orechová palubná doska, ktorá sa nachádza v modeloch XK140, bola nahradená jednou palubnou doskou potiahnutou kožou. V XK3.4 bol použitý 6 litrový radový motor 150.
Uvažuje sa o kúpe klasiky Jaguar?
Jedna z najdôležitejších zmien v roku 1958 Jaguar XK150 bolo prijatím kotúčových bŕzd Dunlop. 1958 Jaguar XK150 Roadster bolo vysokovýkonné športovo -cestovné auto, ktoré si pri špičkových výkonoch poradilo aj na dlhé vzdialenosti. Dnes, Jaguar XK150 Roadster je stále jedným z najobľúbenejších Jaguar autá medzi zberateľmi klasických automobilov. Ak ste pripravení kúpiť 1958 Jaguar XK150 Roadster, ER Classics je vám k dispozícii. Odporúčame vám navštíviť ich webovú stránku a dozvedieť sa viac o roku 1958 Jaguar Roadster XK150.