Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar Roadster XK120
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar Roadster XK120
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar Roadster XK120
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1951 Jaguar Roadster XK120
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1952 Jaguar Roadster XK120
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1953 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1954 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1954 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1954 Jaguar Roadster XK140
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1955 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1955 Jaguar Roadster XK140
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1956 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1956 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1957 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1958 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar Roadster XK150
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1959 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1959 Jaguar Roadster XK150
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1960 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1960 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar Typ E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1961 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1961 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar Typ E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar Typ E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar Typ E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar Typ E
- 1965 Jaguar XKE
1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120 je vynikajúcim príkladom Jaguars kvalitným inžinierstvom a nadčasovým dizajnom. Na rozdiel od Roadsteru, ktorý neposkytoval žiadnu ochranu pred živlami, a modelov DHC, ktoré ponúkali 2-ročné jazdenie, poskytoval FHC vodičom celoročné auto, ktoré bolo nielen štýlové a výkonné, ale aj cenovo dostupné. FHC bol k dispozícii za zlomok nákladov v porovnaní s DHC a Roadsterom a stále bol nižší ako tretina ceny porovnateľného Ferrari. Jeho 3 litrový vodou chladený radový motor 3.4 ponúkal 6 koní a čas 160-0 menej ako 60 sekúnd. The Jaguar XK120 bol schopný dosiahnuť maximálnu rýchlosť viac ako 120 mph. Kým v roku 1954 Jaguar FHC je výrazne vzácnejší ako Roadster a DHC, dnes ho nájdete za zlomok ceny podobných konvertibilných automobilov XK120.
Uvažuje sa o kúpe klasiky Jaguar?
V roku 1954 by sa malo skontrolovať niekoľko vecí Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120 pred kúpou. Ako všetky klasické Jaguars, skontrolujte hrdzu. Väčšina automobilov XK120 vykazuje určitý typ hrdze na karosérii, ktorú je ťažké napraviť, ale je možné ju vykonať. Majte to na pamäti a auto vždy kontrolujte na výťahu. Mechanicky boli 3.4 litrové motory silné, silné a dobre navrhnuté. U prvých motorov XK nezabudnite skontrolovať hlavné tesnenia a pôvodné tesnenia hlavy oceľových podložiek. Nezabudnite tiež, že tieto modely XK120 s pevnou hlavou kupé boli vybavené veľmi veľkými volantmi a nemali posilňovač riadenia.