Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar Roadster XK120
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar Roadster XK120
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar Roadster XK120
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1951 Jaguar Roadster XK120
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1952 Jaguar Roadster XK120
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1953 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1954 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1954 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1954 Jaguar Roadster XK140
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1955 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1955 Jaguar Roadster XK140
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1956 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1956 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1957 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1958 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar Roadster XK150
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1959 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1959 Jaguar Roadster XK150
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1960 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1960 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar Typ E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1961 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1961 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar Typ E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar Typ E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar Typ E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar Typ E
- 1965 Jaguar XKE
1957 Jaguar XK150
XK150 bol posledným modelom radu XK, ktorý nahradil XK140. Vyrába sa v rokoch 1957-1961 Jaguar XK150 vykazoval podobnosť s Jaguar XK140, ale bol výrazne aktualizovaný. V roku 1957 Jaguar XK150 ponúkalo 1 kusové čelné sklo a línia krídel sa už tak hlboko nezadierala do dverí. Jaguar nadšenci ocenili aj rozšírenú a predĺženú kapotu. Väčšina kupujúcich si neuvedomuje, že je to prvé Jaguar XK150 boli v skutočnosti pomalšie ako XK140. Opravený v roku 1958, Jaguar XK150 dostal motor 3.4 LS, ktorý by poskytol Jaguar potrebnú rýchlosť.
Uvažuje sa o kúpe klasiky Jaguar?
Ak zvažujete kúpu roku 1957 Jaguar XK150, vedzte, že tieto autá sú staré viac ako 5 desaťročí, takže je dôležité pochopiť, že nebudú dokonalé, pokiaľ nie ste ochotní zaplatiť za obnovu stavu predvádzacej miestnosti. Vzhľadom na popularitu týchto automobilov počas ich dňa sú dnes stále široko dostupné. Či už hľadáte nález stodoly, víkendového šoféra alebo dokonalú obnovu svojej zbierky, všetky existujú.