
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar Roadster XK120
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar Roadster XK120
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar Roadster XK120
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1951 Jaguar Roadster XK120
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1952 Jaguar Roadster XK120
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1953 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1954 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1954 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1954 Jaguar Roadster XK140
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1955 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1955 Jaguar Roadster XK140
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1956 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1956 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1957 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1958 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar Roadster XK150
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1959 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1959 Jaguar Roadster XK150
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1960 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1960 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar Typ E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1961 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1961 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar Typ E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar Typ E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar Typ E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar Typ E
- 1965 Jaguar XKE
1959 Jaguar Roadster XK150
1959 Jaguar XK150 Roadster bola poslednou variáciou na pôvodný XK120. Prezentácia vylepšení interiéru vrátane palubnej dosky potiahnutej kožou a väčšieho priestoru v kokpite Jaguar XK150 Roadster sa postavil tvárou v tvár požiadavkám amerického trhu. Telo modelu XK150 Roadster bolo tiež prepracované. XK150 bol prvým, kto ponúkol kotúčové brzdy Dunlop. Tieto disky demonštrovali svoju hodnotu v mnohých Jaguars Le Mans víťazí.
Uvažuje sa o kúpe klasiky Jaguar?
XK150 bol prvýkrát predstavený ako kupé a kabriolet. Roadster sa vrátil do zostavy po 9 mesiacoch. Ak uvažujete o kúpe roku 1959 Jaguar XK150 Roadster, ER Classics má s vami pár tipov. Nie je neobvyklé nájsť rok 1959 Jaguar Roadster XK150 s možnosťou 210 koní, pretože veľa kupujúcich sa rozhodlo pre túto možnosť. Ďalšou obľúbenou možnosťou bola automatická prevodovka. Na tieto špeciálne funkcie dávajte pozor. Aj keď nárast hp často prináša hodnotu, automatická prevodovka väčšinou hodnotu znižuje. Nezabudnite sa opýtať, či má predajca dokumentáciu týkajúcu sa histórie, údržby a záznamov o obnove.