Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar Roadster XK120
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar Roadster XK120
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar Roadster XK120
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1951 Jaguar Roadster XK120
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1952 Jaguar Roadster XK120
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1953 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK120
- 1954 Jaguar Roadster XK120
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1954 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1954 Jaguar Roadster XK140
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1955 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1955 Jaguar Roadster XK140
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1956 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1956 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar Kupé XK140 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK140
- 1957 Jaguar Roadster XK140
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1957 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1958 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1958 Jaguar Roadster XK150
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1959 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1959 Jaguar Roadster XK150
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1960 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1960 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar Typ E
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar Kupé XK150 Drophead
- 1961 Jaguar Kupé s pevnou hlavou XK150
- 1961 Jaguar Roadster XK150
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar Typ E
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar Typ E
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar Typ E
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar Typ E
- 1965 Jaguar XKE
1965 Jaguar Typ E
E-Type zostal počas 60. rokov jedným z najobľúbenejších športových automobilov a jazdila na ňom iba najelitnejšia klientela súčasnosti. 4.2 -litrový radový 6 -valcový motor, ktorý bol pôvodne použitý v Jaguar XK150, umožňoval prístup k rýchlosti viac ako 150 mph. Niektoré zo zmien, ktoré boli začlenené do typu 1965 E, zahŕňali generátor nahradený alternátorom a elektrický systém Lucas, ktorý sa prepol na zápornú zem. Palubná doska sa zmenila z hliníka na čiernu povrchovú úpravu a pribudli aj pohodlnejšie sedadlá.
Uvažuje sa o kúpe klasiky Jaguar?
Asi najlepší tip, ktorý môže ER Classics ponúknuť, je kúpiť si auto v najlepšom možnom stave, aký si môžete dovoliť. Relatívne lacný typ E sa môže rýchlo stať nočnou morou s problémami, ako je hrdza, elektrické systémy a ďalšie problémy. Aj keď vás to môže stáť nejaké peniaze navyše, prenájom odborníka na kontrolu potenciálneho nákupu treťou stranou vám môže ušetriť veľa peňazí. ER Classics sa s vami radi porozprávajú a pomôžu vám nájsť Jaguar E Typ vašich snov.